تعرفه تبلیغات ایران ایر

لوگو-ایران ایر

تعرفه تبلیغات ایران ایر

شرکت امیرزادگان، سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر روی تبلیغ در حوضه ناوگان هوایی با شرکت های متعددی از جمله شرکت هواپیمایی ایران ایر همکاری میکند که شما عزیزان میتوانید از تعرفه تبلیغات ایران ایر در این مقاله اطلاع یابید

تعرفه تبلیغات ایران ایر چگونه است؟

شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر های پروازی داخلی و بین المللی فعالیت به عمل می اورد که در هر پرواز امکانات تبلیغاتی زیادی برای شما علاقه مندان برای تبلیغ محصول یا خدمات خود میتوانید از این فرصت ها برای معرفی کالای خود استفاده کنید  این امکانات به شرح زیر میباشد 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر بر روی بدنه خارجی هواپیما

 

تبلیغات بر روی بدنه هواپیمای ایران ایر

 

    تبلیغات رو بروی بدنه خارجی هواپیما یکی از لوکس ترین و باکلاس ترین نوع تبلیغات برای شرکت های بزرگ است  این نوع تبلیغ در اندازه بزرگ بر روی بدنه خارجی هواپیما میتواند تبلیغ با شکوه و قدرتمندی برای علاقه مندان به این نوع تبلیغ میباشد

   مکان درج تبلیغات : درج تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیما 

   بر اساس میزان سفارش و مدت زمان سفارش قیمت مشخص میگردد

تعرفه تبلیغات ایران ایر بدنه خارجی هواپیما

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر بر روی هدرست

تبلیغ-روی-هدرست-هواپیمایی-ایران-ایر

     تبلیغات برروی هدرست یکی از پربازدید ترین مکانهای داخل پرواز می باشد.هدرست ها دستمالهایی درابعاد 25 در 40 سانتیمتر است که از مواد پلی    پروپیلن 40 گرمی نهیه می گردد.این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز در مقابل روی مسافرین قرار می گیرد و بسیار موثر است.

      مکان درج تبلیغات: روی صندلی مسافر 

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر روی هدرست

 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر دراتوکوباکس

 

تبلیغات روی اتوباکس ایران ایر

 

یکی از تاثیر گذارترین روش های تبلیغاتی ، تبلیغات بر روی اتوبوس های حمل مسافرین تا هواپیما می باشد. تبلیغات بر روی اتوبوس کوباکس  پروازها یک فضای شیک  در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد . این تبلیغات میتواند بر روی فضای خارجی اتوبوس کوباکس باشد و دردنیا این نوع تبلیغات و تبلیغات را فقط شرکت های بزرگ به انجام میرسانند و این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .

محل درج آگهی: تبلیغات در کوباکس

تعرفه تبلیغات ایران ایر کوباکس

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر در کارت پرواز

 

تبلیغات روی کارت پرواز ایران ایر

 

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید زیرا از زمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت مطالعه می کنند و این فرصتی مناسبی برای معرفی محصولات شماست.

تعرفه ایران ایر کارت پرواز

 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر بر روی ساک دستی

تعرفه تبلیغات ایران ایر ساک دستی

 

یکی از بهینه ترین فضاهای تبلیغاتی که برای اولین بار بعنوان فضای تبلیغاتی در داخل هواپیماهای مسافربری مورد استفاده قرارگرفته و توسط شرکت امیرزادگان طراحی شده ساک های دستی است. مزیت تبلیغات ساک دستی این است که مسافران میتوانند این ساک های دستی را با خود ببرند و تبلیغات شما به مدت طولانی تری و بیرون از پرواز معرفی می شود.

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر ساک دستی

 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر در مجله

تعرفه تبلیغات ایران ایر روی مجله

تبلیغات روی مجله را میتوان یکی از کلاسیک ترین نوع تبلیغات دانست. افراد میتوانند به صورت تمام رنگی تبیلغات خود را در مجلات هواپیمایی درج کنند و محصول خود را به صورت زیبایی معرفی کنند.

تعرفه تبلیغات ایران ایر مجله

 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر در بروشور

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر در بروشور

 

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان منحصر به فرد باشد به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد .  

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر بروشور

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر بر روی لیوان کاغذی

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر روی لیوان کاغذی

 

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که مرتبا در دسترس مسافرین است. حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد .

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر لیوان کاغذی

 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر بر روی پاکت اضطراری

 

تعرفه تبلیغات روی پاکت اضطراری

 

این نوع پاکت از یک لایه کاغذ با گرماژ حدود ۵۰ الی ۵۵ گرم در متر مربع که با یک لایه پلی اتیلن کوت شده است، ساخته می شود. کلیه خطوط هواپیمایی، قطار بین شهری، کشتیرانی واتوبوس بین شهری از این نوع پاکت استفاده می کنند.پاکت مذکور علاوه بر دارا بودن قابلیت چاپ به سفارش مشتری در محل درب آن نیز از یک قطعه فلزی مخصوص جهت بسته نگاه داشتن درب پاکت بعد از استفاده تعبیه شده است.

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر پاکت اضطراری

 

    • تعرفه تبلیغات ایران ایر بر روی پتوی پرواز

 

تعرفه تبلیغات ایران ایر روی پتوی پرواز

 

در پروازها معمولا به علت انجام عملیات تهویه بسیاری از افراد در داخل پرواز احساس سرما می نمایند در این زمان مهمانداران به درخواست مسافرین به آنها یک پتوی بسیار نرم و راحت مسافرتی ارائه می نمایند که مسافرین می توانند تا پایان سفر آن را به همراه داشته باشند . 

تعرفه تبلیغات ایران ایر پتو پرواز

 

کلام آخر

شرکت هواپیمایی ایران ایر با داشتن خطوط هوایی داخلی و بین المللی فرصت مناسبی را برای شما عزیزان در زمینه معرفی کالای خود به ارمغان آورده است. برای اطلاع کامل از انوع تبلیغات شرکت امیرزادگان خواهشمندیم مقاله تبلیغات هواپیمایی را مطالعه کنید. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

تبلیغات خود را به پرواز درآورید!

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.