تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان
تبلیغات در فرودگاه ها به چه صورت است؟ تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان
فرودگاه ها مکان هایی هستند که، تبلیغات در آن فضای باز و وسیع یکی از موثرترین و مطمئن ترین رسانه های تبلیغاتی است. در چنین فضایی، مزایای تبلیغات تضمین شده است. این نه تنها به دلیل دسترسی عظیم (بین المللی)، بلکه به دلیل تعداد بی شماری از دریافت کنندگان و مشاهده کنندگان تبلیغات جذاب و جالب توجه هستند ، است. افراد قبل یا بعد از سفر با هواپیما در فضای داخلی فرودگاه یا نشسته و استراحت میکنند یا اینکه در حال رفت و آمد هستند و این تبلیغات و بنر ها در دیدرس و جلوی چشم آنهاست و توجه آنها را جلب میکند.
در فرودگاه ها، مردم هیجان زده و مثبت هستند و پیام های تبلیغاتی نمایش داده شده بخشی از سفر آنها می شود. در سرتاسر جهان، تبلیغات در فرودگاه ها در صدر همه معیارها قرار دارد: از نظر دسترسی، تعداد گیرندگان، باز بودن نسبت به پیام های تبلیغاتی ارائه شده ، در حد و اندازه های بزرگ و شیک و در محیط کاملا اجتماعی و خاص.
در فرودگاه ها به دلیل تجمع زیاد افراد و انتظار برای پرواز و حتی انتظار افرادی که به انتظار مسافران هستند در فضای داخلی میتوان تبلیغات گسترده انجام داد و توجه کامل افراد را کسب کرد. پیشنهاد رسانه های فرودگاهی شامل رسانه هایی مانند صفحه نمایش چند رسانه ای، بیلبورد، قاب روی تسمه چمدان ، تبلیغات کف، کمپین های تبلیغاتی (نمایشگر)، چرخ دستی های بسته بندی، تبلیغات در مطبوعات فرودگاه است.
برای اطلاعات بیشتر در این باره از مقاله “ تبلیغات در فرودگاه ها ” دیدن فرمایید.
تبلیغات در فرودگاه ها برای چه کسب و کارهایی مفید است ؟ تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان
مسافرت های هوایی در ایران معمولا توسط افراد متوسط به بالای جامعه صورت می گیرد. به همین دلیل هم در فرودگاه ها شاهد حضور قشر پر درآمد یا همان دهک های بالای جامعه هستیم. که این موضوع برای تبلیغ در فرودگاه بسیار مهم است. به همین دلیل تبلیغ خدمات و محصولاتی می توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند که متناسب با سطح زندگی این افراد باشند.
قشر دیگری که عموما با هواپیما سفر می کنند مدیران و صاحبان کسب و کار ها هستند که برای مسافرت های بین شهری و خارج از کشور خود از هواپیما استفاده می کنند ، این گونه افراد عموما به تبلیغات مربوط به فناوری های جدید توجه بیشتری می کنند. در واقع تبلیغات در فرودگاه ها برای کسب و کارهایی که وسیله و یا نرم افزار جدیدی برای عرضه به کسب و کارها دارند می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.
تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان چگونه است؟
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در توریست سلامت و… فضای زمینی فرودگاه های کشور می باشد . فضای زمینی فرودگاه ها به فضاهایی غیر از بیلبوردها ، استندها و مانیتورها گفته میشود که تبلیغ کنندگان می توانند بصورت دوره ای متراژی از زمین ترمینال های فرودگاه ها را جهت ایجاد غرفه های معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کرده و سازه ی غرفه ای خود را احداث نمایند.
این فضا با توجه به وجود گسترده مردم می تواند یکی از بهترین نمایشگاهای دوره ای برای انواع شرکتها و سازمانهای ارائه کننده خدمات و محصولات باشد. این غرفه ها با ارائه چهره آن سازمان میتواند در فضای شلوغ فرودگاه محصولات خود را به فروش خوبی برساند.
در زیر تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان را برای شما آورده ایم :
کلام آخر تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان
تبلیغات در فرودگاه ها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد و جذابیت پیام برای افراد مختلف جالب توجه باشد.
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.
تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان تعرفه تبلیغات در فرودگاه زاهدان