تبلیغات در فرودگاه ها

تبلیغات در فرودگاه ها چگونه است؟

تبلیغات در فرودگاه ها چه مزایایی دارد؟

تبلیغات در فرودگاه 1

انتخاب برای تبلیغات در فرودگاه ها مزایای زیادی دارد. اول از همه، شما یک مخاطب با توجه کامل به تبلیغات خود دارید. مسافران هوایی اغلب در حالی که منتظر پروازهای خود هستند، توقف طولانی مدت دارند و اطمینان حاصل می شود که آگهی شما توسط تعداد زیادی از مردم مشاهده می شود. مسافران هوایی همچنین زمان اقامت طولانی تری دارند که به شما امکان می دهد تبلیغات پیچیده تری طراحی کنید که عناصری مانند انیمیشن ها، کدهای QR یا رسانه های دیگر را در خود جای دهد.

چه بخواهید تبلیغ خود را در یک فرودگاه بین المللی یا یک مرکز داخلی کوچکتر قرار دهید، می توانید مطمئن باشید که محتوای شما تعداد زیادی بازدید را به خود اختصاص خواهد داد. کانکس‌های فرودگاهی می‌توانند میزبان هزاران مسافر در روز باشند، که آنها را به بهترین گزینه برای کمپین تبلیغاتی بعدی شما در خارج از خانه تبدیل می‌کند.

 

تبلیغات فرودگاهی چیست؟   تبلیغات در فرودگاه ها 

 

مسافران چه در انتظار تحویل بار باشند و چه از امنیت عبور کنند، مسافران با ده‌ها آگهی در تماس هستند و عموماً مخاطبانی پذیرا محسوب می‌شوند. مسافران انتظار دیدن تبلیغات در فرودگاه را دارند و تمایل دارند شرکت هایی را که در آنجا تبلیغات می کنند به عنوانی معتبرتر  ببینند.

تبلیغات فرودگاهی چندین گزینه نمایش متفاوت را ارائه می دهد. بنرها روی دیوارهای فرودگاه قرار دارند و دید بالایی را ارائه می دهند. صفحه‌نمایش‌های دیجیتال در هنگام تحویل بار یک گزینه تبلیغاتی کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر است. از آنجایی که مسافران فرودگاه اساساً مخاطبان قابل توجه هستند، زمان بیشتری برای مشاهده محتوای رسانه ای شما و تعامل با آن دارند. تبلیغات فرودگاهی مکانی عالی برای نمایش محتوای متحرک یا محتوای تعاملی رسانه های اجتماعی است، زیرا بینندگان وقت آزاد زیادی دارند که به دنبال پر کردن آن هستند.    تبلیغات در فرودگاه

از آنجایی که تبلیغات فرودگاهی بسیار مبتنی بر مکان هستند، محتوای موثر اغلب بر علایق و نگرانی های مسافران مکرر تمرکز می کند. برای مثال، ارائه اطلاعات یا ارجاعات خاص شهر، تبلیغ شما را در حالی که آگهی‌ها در محوطه راه می‌روند برجسته می‌کند.

انواع تبلیغات در فرودگاه ها

تبلیغات در فرودگاه 3

بسته به بودجه تبلیغاتی خود، می توانید از بین چند گزینه مختلف انتخاب کنید. شاتل‌های فرودگاهی فضای تبلیغاتی را هم در داخل و هم در خارج از وسایل نقلیه خود ارائه می‌دهند و به شما یک بوم کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر برای کار می‌دهند. بیلبوردهای دیجیتال تعاملی بزرگ در داخل فرودگاه بیشتر توجه را به خود جلب می کنند و در معرض دید بسیار بیشتری قرار می گیرند. صفحه‌نمایش‌های ویدیویی دیجیتال که یا به تنهایی در مسیر پیاده‌روی سالن قرار دارند یا دیوارها را می‌پوشانند، برای رسانه‌های متحرک عالی هستند، و از آنجایی که در سطح چشم قرار می‌گیرند، اگر می‌خواهید یک کد QR را وارد کنید، گزینه‌ای عالی هستند.

بسته به موقعیت مکانی و دیجیتال یا ثابت بودن صفحه نمایش، اگر مایل به کار با بازار کوچکتر هستید، ممکن است بتوانید امتیاز زیادی در تبلیغات در فرودگاه ها کسب کنید. فرودگاه های کم تردد همچنان می توانند دید بالایی را با هزینه کمتر ارائه دهند. نیازهای بازاریابی خود را در نظر بگیرید و تعیین کنید که کدام گزینه قیمت گذاری برای شما مناسب تر است.

مزایای تبلیغات در فرودگاه ها

مسافران تجاری معمولاً ثروتمندتر هستند و محتوایی که منعکس کننده کالاها و خدمات لوکس است اغلب در فرودگاه ها عملکرد خوبی دارد. فرودگاه ها چندین فرصت تبلیغاتی مختلف را فراهم می کنند، به این معنی که تقریباً برای هر بودجه بازاریابی راهی وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که پای خود را به در کنید، یک کمپین تبلیغاتی کوچک‌تر می‌تواند پیام برند شما را برای کسری از هزینه کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ‌تر و پرشورتر منتشر کند. یک تبلیغ ساده و تاثیرگذار که در نزدیکی خط فروش بلیط در یک فرودگاه اصلی قرار می گیرد، می تواند میلیون ها بازدید را در یک دوره چهار هفته ای دریافت کند. 

نزدیکی خط فروش بلیط در یک فرودگاه اصلی قرار می گیرد، می تواند میلیون ها بازدید را در یک دوره چهار هفته ای دریافت کند. 

هزینه های تبلیغات فرودگاهی

تبلیغات در فرودگاه 4

وقتی صحبت از هزینه های تبلیغات فرودگاه ها می شود، همه چیز به سه چیز مربوط می شود: مکان، مکان، مکان. هاب های مختلف الگوهای ترافیکی بالاتر یا کمتری را جذب می کنند و هزینه تا حد زیادی منعکس کننده تعداد افرادی است که احتمالاً تبلیغ شما را می بینند. هزینه تبلیغات در شهر بزرگی مانند تهران بیشتر از تبلیغات در یک فرودگاه کوچکتر در شهرکرد است. بسته به مخاطب هدف خود، ممکن است لزوماً نیازی به سرمایه گذاری در یک بازار با حجم بالا نداشته باشید. بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در فرودگاه های کوچکتر عملکرد فوق العاده ای دارند و مقدار قابل توجهی در هزینه صرفه جویی می کنند.

در خود فرودگاه، بسته به منطقه ای که می خواهید هدف قرار دهید، طیف وسیعی از گزینه های قیمت گذاری را پیدا خواهید کرد. مناطق با دید بالا مانند دروازه ها معمولاً هزینه بیشتری دارند، در حالی که مناطق با دید پایین تر مانند کریر چمدان، قیمت بیشتری را ارائه می دهند.

کلام آخر  تبلیغات در فرودگاه

تبلیغات در فرودگاه ها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد و جذابیت پیام برای افراد مختلف جالب توجه باشد.

سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

تبلیغات در فرودگاه ها    تبلیغات در فرودگاه ها    تبلیغات در فرودگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.