تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند
تبلیغات در فرودگاه ها چگونه است؟ تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند
فرودگاه ها مکان هایی هستند که، تبلیغات در آن فضای وسیع یکی از موثرترین و مطمئن ترین رسانه های تبلیغاتی است. در چنین فضایی، مزایای تبلیغات تضمین شده است و شرکت ها میتوانند با خیال راحت به معرفی محصولات خود بپردازند. این نه تنها به دلیل دسترسی عظیم (بین المللی)، بلکه به دلیل تعداد بی شماری از دریافت کنندگان و مشاهده کنندگان تبلیغات جذاب و جالب توجه هستند، است.
افراد قبل یا بعد از سفر با هواپیما در فضای داخلی فرودگاه یا نشسته و استراحت میکنند یا اینکه در حال رفت و آمد هستند و این تبلیغات و بنر ها در دیدرس و جلوی چشم آنهاست و توجه آنها را جلب میکند و این میتواند بازاریابی خوبی برای صاحبان محصولات باشد.
در فرودگاه ها، مردم هیجان زده و مثبت هستند و پیام های تبلیغاتی نمایش داده شده بخشی از سفر آنها می شود. در سرتاسر جهان، تبلیغات در فرودگاه ها در صدر همه معیارها قرار دارد: از نظر دسترسی، تعداد گیرندگان، باز بودن نسبت به پیام های تبلیغاتی ارائه شده ، در حد و اندازه های بزرگ و شیک و در محیط کاملا اجتماعی و خاص.
در فرودگاه ها به دلیل تجمع زیاد افراد و انتظار برای پرواز و حتی انتظار افرادی که به انتظار مسافران هستند در فضای داخلی میتوان تبلیغات گسترده انجام داد و توجه کامل افراد را کسب کرد. پیشنهاد رسانه های فرودگاهی شامل رسانه هایی مانند صفحه نمایش چند رسانه ای، بیلبورد، قاب روی تسمه چمدان، تبلیغات کف، کمپین های تبلیغاتی (نمایشگر)، چرخ دستی های بسته بندی، تبلیغات در مطبوعات فرودگاه است.
فرودگاه ها طیف گسترده ای از گزینه ها و قالب های تبلیغاتی را ارائه می دهند. بهعنوان بهترین روش، توصیه میکنیم حداقل سه بار در طول سفر از طریق دو قالب بزرگ با تأثیرگذاری بالاتر که با چند آگهی تبلیغاتی با فرمت کوچکتر تکمیل شدهاند، سعی کنید حداقل سه بار در طول سفر با مخاطبان خود برخورد کنید.
برای اطلاعات بیشتر در این باره از مقاله “ تبلیغات در فرودگاه ها ” دیدن فرمایید. تبلیغات در فرودگاه تبلیغات در فرودگاه تبلیغات در فرودگاه
نقاط تاثیرگذار و متفاوت برای تبلیغات در فرودگاه
اثر فضای تبلیغاتی مناسب
با توجه به این نکته محیط های مناسبی برای تبلیغات در فرودگاه وجود دارد مانند فضای باز یا بسته که منظور از فضای بسته و فضای داخل سالن می باشد منظور از فضای باز محیط اطراف فرودگاه و خیابان های اطراف آن و پارکینگ خودرو است .
در محیط باز تابلوهایی که قرار می گیرند نسبت به داخل سالن متفاوت است. تابلوهایی که در محیط بیرون قرار می گیرند از نظر مقاوم بودن و روشنایی و اندازه و سایز تفاوت زیادی با تابلوهای داخل سالن دارند تابلوهای محیط باز از نظر روشنایی برای دیده شدن در هنگام شب باید به خوبی طراحی و اجرا شود. تابلو ها و استند هایی که در محیط فرودگاه ها استفاده میشوند باید جذاب و خلاقانه باشد تا مخاطب را جذب کرده و موفقیت کسب کند.
ویژگی های تبلیغات در فرودگاه
- شخصیت برجسته رسانه برای معرفی کردن برند
- معرفی برند و کالا به تعداد زیاد و خاص جامعه
- گزینش مخاطبین مخصوص جامعه
- معرفی توانمندی ها به مهمانان خارجی
- معرفی خدمات به صاحبان شغل های مهم
- اعتبار خاص و ویژه برند یا کالا
تبلیغات در فرودگاه ها برای چه کسب و کارهایی مفید است ؟ تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند
مسافرت های هوایی در ایران معمولا توسط افراد متوسط به بالای جامعه صورت می گیرد. به همین دلیل هم در فرودگاه ها شاهد حضور قشر پر درآمد یا همان دهک های بالای جامعه هستیم. که این موضوع برای تبلیغ در فرودگاه بسیار مهم است. به همین دلیل تبلیغ خدمات و محصولاتی می توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند که متناسب با سطح زندگی این افراد باشند.
قشر دیگری که عموما با هواپیما سفر می کنند مدیران و صاحبان کسب و کار ها هستند که برای مسافرت های بین شهری و خارج از کشور خود از هواپیما استفاده می کنند ، این گونه افراد عموما به تبلیغات مربوط به فناوری های جدید توجه بیشتری می کنند. در واقع تبلیغات در فرودگاه ها برای کسب و کارهایی که وسیله و یا نرم افزار جدیدی برای عرضه به کسب و کارها دارند می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.
مخاطبان تبلیغات فرودگاهی چه کسانی هستند و دسته بندی های برند برتر کدامند؟
تبلیغات فرودگاهی می تواند یک گزینه عالی برای تبلیغ کنندگانی باشد که می خواهند به مخاطبان متنوعی دست یابند. اغلب این فرض وجود دارد که افرادی که می توانند به این روش سفر کنند، ثروتمندتر هستند، بنابراین ایده پشت تبلیغات آنها را متقاعد می کند که از آنجایی که قبلاً در فرودگاه هستند و برای پرواز خود پول خرج کرده اند، چه چیز دیگری را باید در نظر بگیرند. پول خود را خرج می کنند؟ این امر فرودگاه ها را به مکانی عالی برای تولید کنندگان کالاهای لوکس برای تبلیغ کالاهای خود تبدیل می کند.
در اینجا برخی از مخاطبان برتر برای تبلیغات فرودگاهی و دسته بندی هایی که معمولا آنها را هدف قرار می دهند، آورده شده است : تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند
- مسافران تجاری: تبلیغکنندگان فناوری اغلب مسافران تجاری را در مراکز فرودگاهی بزرگ هدف قرار میدهند، زیرا تصور میشود کسانی که برای تجارت سفر میکنند تصمیمگیرندگان سازمانی هستند.
- مسافران اوقات فراغت: کسانی که برای تعطیلات یا اوقات فراغت سفر می کنند ممکن است به محصولات و خدمات مرتبط با سفر مانند هتل ها، ماشین های کرایه ای، سرگرمی ها و فعالیت های گردشگری علاقه مند باشند.
- مسافران بین المللی: فرودگاه ها اغلب مراکزی برای سفرهای بین المللی با مسافرانی از طیف وسیعی از کشورها و فرهنگ ها هستند. تبلیغکنندگانی که مسافران بینالمللی را هدف قرار میدهند یا در بازارهای بینالمللی تبلیغ میکنند، ممکن است لازم باشد هنگام ایجاد تبلیغات، تفاوتهای زبانی و فرهنگی را در نظر بگیرند.
تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند چگونه است؟
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در توریست سلامت و… فضای زمینی فرودگاه های کشور می باشد . فضای زمینی فرودگاه ها به فضاهایی غیر از بیلبوردها ، استندها و مانیتورها گفته میشود که تبلیغ کنندگان می توانند بصورت دوره ای متراژی از زمین ترمینال های فرودگاه ها را جهت ایجاد غرفه های معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کرده و سازه ی غرفه ای خود را احداث نمایند.
این فضا با توجه به وجود گسترده مردم می تواند یکی از بهترین نمایشگاهای دوره ای برای انواع شرکتها و سازمانهای ارائه کننده خدمات و محصولات باشد. این غرفه ها با ارائه چهره آن سازمان میتواند در فضای شلوغ فرودگاه محصولات خود را به فروش خوبی برساند.
در زیر تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند را برای شما آورده ایم : تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند
کلام پایانی تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند تعرفه تبلیغات در فرودگاه بیرجند
تبلیغات در فرودگاه ها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد و جذابیت پیام برای افراد مختلف جالب توجه باشد.
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.