تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا

تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا    تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا 

تعرفه تبلیغات آتا

شرکت هواپیمایی آتا،  شرکت هواپیمایی ایرانی است، که در آذربایجان شرقی، شهر تبریز تأسیس شده‌است و کلمه آتا واژه ای تُرکی می‌باشد. این شرکت با تصویب هیئت دولت، در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۸۷، به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور ایران، راه‌اندازی شد. نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۸۸ هم‌زمان با افتتاح این شرکت توسط وزیر راه و ترابری وقت، از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مقصد مشهد صورت پذیرفت و پروازهای رسمی شرکت هواپیمایی آتا از تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ از تبریز به مقصد تهران انجام شد. تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا فعالیت خود را با ۴ فروند هواپیمای مک‌دانل داگلاس MD-۸۳ با ظرفیت ۱۶۵ نفر مسافر آغاز نموده و در حال حاضر این شرکت دارای ۸ هواپیمای بوئینگ MD و ۳ هواپیمای ایرباس آ-۳۲۰ و ۲ فروند بوئینگ ۷۳۷ و ۳ فروند هواپیمای امبرائر ۱۴۵ در حال سفارش که ۳ فروند آن تحویل گردیده‌است در اختیار دارد. مدیرعامل هواپیمائی آتا؛ عبدالرضا پازوکی و مالک، رئیس هیئت مدیره و سهامدار اصلی این شرکت، محمدرضا زنوزی مطلق می‌باشد.

این شرکت در دو مسیر هوایی داخلی و بین المللی فعالیت دارد که به شرح زیر است.

مسیرهای داخلی 

یزد – شیراز – کیش – مشهد – اردبیل – بندرعباس – بندر بوشهر – ارومیه – بوشهر – اصفهان – تبریز – تهران –  اهواز 

مسیرهای بین المللی

کویت –  بغدا د – نجف – استانبول – تفلیس – باتومی 

پس از معرفی شرکت هواپیمایی آتا به موضوغ تبلیغات در هواپیما می پردازیم. تبلیغات در هواپیما همانطور که از نامش پیداست به تبلیغاتی گفته میشود که در فضای داخلی هواپیما انجام میگیرد. تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید  و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند.

با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد  به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد .

در ادامه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا روی گیفت کارت و مجله اختصاصی یا بروشور که افراد میتوانند خدمات یا محصولات خود را معرفی کنند، بررسی میکنیم. تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا

بروشور اختصاصی آتا

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت های تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد. تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد و بتوانند به صورتی که میخواهند با عکس های رنگ و فونت دلخواه خود را معرفی و تبلیغ کنند.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا روی بروشور های اختصاصی 

تعرفه بروشور اختصاصی آتا

 

گیفت کارت آتا

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب ارائه کارتهای تخفیف به ایشان می باشد. در تمامی جوامع دنیا افراد حتی برای استفاده از کارت تخفیف خود کالا یا خدمات مندرج در کارت را حتی اگر نیازی به آن نداشته باشند مورد بررسی قرار می دهند. گیفت کارتهای مورد اشاره توسط کرو پروازی به تک تک مسافرین در هنگام سوار شدن به داخل هواپیما در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. به وسیله این کارت ها مسافران نیاز های خود را برآورده میکنند پس همیشه همراهشان است و به این صورت تبلیغات شما هم همیشه همراهشان است.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا روی گیفت کارت

تعرفه گیفت کارت آتا

کلام آخر تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا

سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری میان شرکت های هواپیمایی و مشتریان متقاضی تبلیغات راه ارتباطی را ایجاد کرده است تا شما عزیزان به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ما و حوزه تبلیغات هواپیمایی لطفا روی لینک صفحه نخست کلیک کنید. از همراهی شما متشکریم.

 

تبلیغات خود را به پرواز درآورید!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.