فرودگاهها مکان هایی هستند که ، تبلیغات در آن فضای باز و وسیع یکی از موثرترین و مطمئن ترین رسانه های تبلیغاتی است. در چنین فضایی، مزایای تبلیغات تضمین شده است. این نه تنها به دلیل دسترسی عظیم (بین المللی)، بلکه به دلیل تعداد بی شماری از دریافت کنندگان است. افراد قبل یا بعد از سفر با هواپیما در فضای داخلی فرودگاه یا نشسته و استراحت میکنند یا اینکه در حال رفت و آمد هستند و این تبلیغات و بنر ها در دیدرس و جلوی چشم آنهاست.
در فرودگاه ها، مردم هیجان زده و مثبت هستند و پیام های تبلیغاتی نمایش داده شده بخشی از سفر آنها می شود. در سرتاسر جهان،تبلیغات در فرودگاهها در صدر همه معیارها قرار دارد: از نظر دسترسی، تعداد گیرندگان، باز بودن نسبت به پیام های تبلیغاتی ارائه شده.
در فرودگاه ها به دلیل تجمع زیاد افراد و انتظار برای پرواز و حتی انتظار افرادی که به انتظار مسافران هستند در فضای داخلی میتوان تبلیغات گسترده انجام داد و توجه کامل افراد را کسب کرد.
پیشنهاد رسانه های فرودگاهی شامل رسانه هایی مانند صفحه نمایش چند رسانه ای، بیلبورد، قاب روی تسمه چمدان، تبلیغات کف، کمپین های تبلیغاتی (نمایشگر)، چرخ دستی های بسته بندی، تبلیغات در مطبوعات فرودگاه است.
تعرفه تبلیغات در فرودگاه کیش چگونه است؟
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در توریست سلامت و… فضای زمینی فرودگاه های کشور می باشد . فضای زمینی فرودگاه ها به فضاهایی غیر از بیلبوردها ، استندها و مانیتورها گفته میشود که تبلیغ کنندگان می توانند بصورت دوره ای متراژی از زمین ترمینال های فرودگاه ها را جهت ایجاد غرفه های معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کرده و سازه ی غرفه ای خود را احداث نمایند. این فضا با توجه به وجود گسترده مردم می تواند یکی از بهترین نمایشگاهای دوره ای برای انواع شرکتها و سازمانهای ارائه کننده خدمات و محصولات باشد.
در زیر تعرفه تبلیغات در فرودگاه کیش را برای شما آورده ایم :
کلام آخر
تبلیغات در فرودگاهها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد
.سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم. تعرفه تبلیغات در فرودگاه کیش
تعرفه تبلیغات در فرودگاه البرز تعرفه تبلیغات در فرودگاه البرز
فرودگاهها مکان هایی هستند که تبلیغات در آن فضای باز و وسیع یکی از موثرترین و مطمئن ترین رسانه های تبلیغاتی است. در چنین فضایی، مزایای تبلیغات تضمین شده است. این نه تنها به دلیل دسترسی عظیم (بین المللی)، بلکه به دلیل تعداد بی شماری از دریافت کنندگان است.
در فرودگاه ها، مردم هیجان زده و مثبت هستند و پیام های تبلیغاتی نمایش داده شده بخشی از سفر آنها می شود. در سرتاسر جهان، تبلیغات در فرودگاهها در صدر همه معیارها قرار دارد: از نظر دسترسی، تعداد گیرندگان، باز بودن نسبت به پیام های تبلیغاتی ارائه شده.
در فرودگاه ها به دلیل تجمع زیاد افراد و انتظار برای پرواز و حتی انتظار افرادی که به انتظار مسافران هستند در فضای داخلی میتوان تبلیغات گسترده انجام داد و توجه کامل افراد را کسب کرد.
پیشنهاد رسانه های فرودگاهی شامل رسانه هایی مانند صفحه نمایش چند رسانه ای، بیلبورد، قاب روی تسمه چمدان، تبلیغات کف، کمپین های تبلیغاتی (نمایشگر)، چرخ دستی های بسته بندی، تبلیغات در مطبوعات فرودگاه است.
تعرفه تبلیغات در فرودگاه البرز چگونه است؟
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در توریست سلامت و… فضای زمینی فرودگاه های کشور می باشد . فضای زمینی فرودگاه ها به فضاهایی غیر از بیلبوردها ، استندها و مانیتورها گفته میشود که تبلیغ کنندگان می توانند بصورت دوره ای متراژی از زمین ترمینال های فرودگاه ها را جهت ایجاد غرفه های معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کرده و سازه ی غرفه ای خود را احداث نمایند. این فضا با توجه به وجود گسترده مردم می تواند یکی از بهترین نمایشگاهای دوره ای برای انواع شرکتها و سازمانهای ارائه کننده خدمات و محصولات باشد.
در زیر تعرفه تبلیغات در فرودگاه البرز را برای شما آورده ایم:
کلام آخر
تبلیغات در فرودگاهها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد.سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم. تعرفه تبلیغات در فرودگاه البرز
فرودگاهها مکان هایی هستند که تبلیغات در آن فضای باز و وسیع یکی از موثرترین و مطمئن ترین رسانه های تبلیغاتی است. در چنین فضایی، مزایای تبلیغات تضمین شده است. این نه تنها به دلیل دسترسی عظیم (بین المللی)، بلکه به دلیل تعداد بی شماری از دریافت کنندگان است. در فرودگاه ها، مردم هیجان زده و مثبت هستند و پیام های تبلیغاتی نمایش داده شده بخشی از سفر آنها می شود. در سرتاسر جهان،تبلیغات در فرودگاهها در صدر همه معیارها قرار دارد: از نظر دسترسی، تعداد گیرندگان، باز بودن نسبت به پیام های تبلیغاتی ارائه شده.
در فرودگاه ها به دلیل تجمع زیاد افراد و انتظار برای پرواز و حتی انتظار افرادی که به انتظار مسافران هستند در فضای داخلی میتوان تبلیغات گسترده انجام داد و توجه کامل افراد را کسب کرد.
پیشنهاد رسانه های فرودگاهی شامل رسانه هایی مانند صفحه نمایش چند رسانه ای، بیلبورد، قاب روی تسمه چمدان، تبلیغات کف، کمپین های تبلیغاتی (نمایشگر)، چرخ دستی های بسته بندی، تبلیغات در مطبوعات فرودگاه است.
تعرفه تبلیغات در فرودگاه شیراز چگونه است؟
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در توریست سلامت و… فضای زمینی فرودگاه های کشور می باشد . فضای زمینی فرودگاه ها به فضاهایی غیر از بیلبوردها ، استندها و مانیتورها گفته میشود که تبلیغ کنندگان می توانند بصورت دوره ای متراژی از زمین ترمینال های فرودگاه ها را جهت ایجاد غرفه های معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کرده و سازه ی غرفه ای خود را احداث نمایند. این فضا با توجه به وجود گسترده مردم می تواند یکی از بهترین نمایشگاهای دوره ای برای انواع شرکتها و سازمانهای ارائه کننده خدمات و محصولات باشد.
در زیر تعرفه تبلیغات در فرودگاه شیراز را برای شما آورده ایم:
کلام آخرتعرفه تبلیغات در فرودگاه شیراز
تبلیغات در فرودگاهها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد.
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.تعرفه تبلیغات در فرودگاه شیراز
فرودگاهها مکان هایی هستند که تبلیغات در فضای باز یکی از موثرترین و مطمئن ترین رسانه های تبلیغاتی است. در چنین فضایی، مزایای تبلیغات تضمین شده است. این نه تنها به دلیل دسترسی عظیم (بین المللی)، بلکه به دلیل تعداد بی شماری از دریافت کنندگان است. در فرودگاه ها، مردم هیجان زده و مثبت هستند و پیام های تبلیغاتی نمایش داده شده بخشی از سفر آنها می شود. در سرتاسر جهان، تبلیغات در فرودگاه ها در صدر همه معیارها قرار دارد: از نظر دسترسی، تعداد گیرندگان، باز بودن نسبت به پیام های تبلیغاتی ارائه شده.
پیشنهاد رسانه های فرودگاهی شامل رسانه هایی مانند صفحه نمایش چند رسانه ای، بیلبورد، قاب روی تسمه چمدان، تبلیغات کف، کمپین های تبلیغاتی (نمایشگر)، چرخ دستی های بسته بندی، تبلیغات در مطبوعات فرودگاه است.
یکی از بهترین فضاهای تبلیغاتی برای شرکت ها ، بانک ها ، هتل ها ، بیمارستانهای فعال در توریست سلامت و… فضای زمینی فرودگاه های کشور می باشد . فضای زمینی فرودگاه ها به فضاهایی غیر از بیلبوردها ، استندها و مانیتورها گفته میشود که تبلیغ کنندگان می توانند بصورت دوره ای متراژی از زمین ترمینال های فرودگاه ها را جهت ایجاد غرفه های معرفی محصولات و خدمات خود اجاره کرده و سازه ی غرفه ای خود را احداث نمایند . این فضا با توجه به وجود گسترده مردم می تواند یکی از بهترین نمایشگاهای دوره ای برای انواع شرکتها و سازمانهای ارائه کننده خدمات و محصولات باشد.
در ادامه میتوانید تعرفه تبلیغات در فرودگاه مهرآباد را مشاهده کنید :
کلام آخر تعرفه تبلیغات در فرودگاه مهرآباد
تبلیغات در فرودگاهها مکانی عالی برای تبلیغ شرکت شما در سطح ملی و بین المللی است. ساختار کانال تبلیغاتی اجازه می دهد تا به یک گیرنده خاص دسترسی پیدا کنید، یعنی افرادی که علایق آنها حول سفر و گردشگری متمرکز است. با این وجود، افراد با سنین مختلف، موقعیت اجتماعی و حرفه های مختلف در سالن عزیمت حضور دارند، از این رو پیام ممکن است به همان اندازه متنوع باشد.
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران، شرکت امیرزادگان با انجام تبلیغات در فضاهای مناسب و به صورت لاکچری و شیک این امکان را برای خواستاران فضاهای تبلیغاتی شیک و زیبا فراهم نموده است تا برای معرفی و تبلیغ محصولات ، خدمات و … خود بهترین راه و راحت ترین روش را انتخاب کنند. برای اطلاعات بیشتر از صفحه نخست ما دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.
شرکت هواپیمایی قشم با عنوان تجاری قشم ایر یکی از هواپیماییهای دولتی ایرانی است. شرکت هواپیمایی قشم در سال ۱۳۷۲ با اجاره نمودن هواپیما فعالیت پروازی خود را با نام فراز قشم آغاز کرد.
از سال ۱۳۷۵ با انعقاد قرارداد اجاره با مالکان هواپیماهای مسافری پهنپیکر پروازهای خود را در مسیرهای تهران-قشم، تهران-دبی و دیگر شهرهای ایران انجام دادهاست. در ابتدا پروازهای مسافری این شرکت با دو فروند هواپیما آغاز شد و شرکت توانست تا سال ۱۳۷۹ تعداد ۷ فروند هواپیما در اختیار گیرد.
در سال ۱۳۸۵ مالکان تصمیم به واگذاری شرکت نمودند و در نهایت در سال ۱۳۸۶ شرکت هولدینگ توسعۀ سورینت قشم متعلق به بابک زنجانی مالک این شرکت گردید. در تاریخ ۹۱/۱۰/۱۸ رسماً نام شرکت از هواپیمایی فراز قشم به هواپیمایی قشم تغییر یافت. نهایتاً این شرکت در سال ۱۳۹۳ به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران واگذار گردید.
شرکت هواپیمایی قشم افزونبر انجام پروازهای داخلی، عتبات عالیات و دمشق، پروازهای خارجی به مقاصد دبی، شارجه، رأسالخیمه، منامۀ بحرین را برقرار نمودهاست. افزونبر جابجایی مسافران، این شرکت با در اختیار داشتن ۲ فروند هواپیمای ایلیوشین ۷۶ باری حمل بار تا ظرفیت ۵۰ تن را در مسیرهای مختلف از جمله تهران-شانگهای، تهران-استانبول، تهران-کابل، تهران-دبی و تهران-اسلامآباد را عهدهدار بودهاست. شرکت هواپیمایی قشمایر در آذرماه ۱۳۹۶ به یک شرکت خطوط هوایی ایرانی واگذار شد.
پس از معرفی شرکت هواپیمایی قشم به موضوغتبلیغات در هواپیمامی پردازیم. تبلیغات در هواپیما همانطور که از نامش پیداست به تبلیغاتی گفته میشود که در فضای داخلی هواپیما انجام میگیرد. تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند.
با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد.
در ادامه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم که افراد میتوانند خدمات یا محصولات خود را معرفی کنند، بررسی میکنیم. تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم
بدنه خارجی
بی شک لوکس ترین و باشکوه ترین تبلیغات در صنعت هوایی تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری می باشد. تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماها تنها توسط شرکت های بزرگ و برندهای مطرح دنیا صورت می پذیرد . این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی بدنه خارجی هواپیما
هدرست
یکی از پربازدید ترین مکانهای تبلیغاتی هدرست های داخل پرواز می باشد. هدرست ها دستمالهایی در ابعاد 40×25 سانتیمتر است که از مواد پلی پروپیلن (اسپان باند) 40 گرمی نهیه می گردد. این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز پیش روی مسافرین قرار می گیرد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی هدرست صندلی مسافر
مانیتور
یکی از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین شیوه های تبلیغاتی ، تبلیغات تصویری می باشد. تبلیغات بر روی مانیتورها و صفحات نمایشی داخل پروازها یک فضای قدرتمند رسانه ای را در لوکسترین فضای تبلیغاتی در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد. شرکت ها می توانند فیلم های تبلیغاتی خود را در داخل شبکه های تصویری شرکت های هواپیمایی نمایش دهند .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی مانیتور و صفحات نمایش
ساک دستی
یکی از بهینه ترین فضاهای تبلیغاتی که برای اولین بار بعنوان فضای تبلیغاتی در داخل هواپیماهای مسافربری مورد استفاده قرارگرفته و توسط شرکت امیرزادگان طراحی شده ساک های دستی است. این ساک های دستی از پارچه پلی پروپیلن 90 گرمی (اسپان باند) تولید شده است که این ساک از دو کیف دستی ساخته شده است که یکی از کیفها کوچکتر از کیف دیگر است و در جیب کیف بزرگتر قرار خواهد گرفت .
کیف کوچک برای کتاب – مقاله – روزنامه و کیف بزرگ برای لباس مسافر استفاده می شود. در هر پرواز یک بسته از ساک های دستی که شامل دو کیف دستی است به هر مسافر داده می شود. ابعاد کیسه بزرگ 40 × 50 سانتی متر و کوچک آن 42 × 30 سانتی متر است.
چرا ما گفتیم یکی از بهینه ترین روشهای تبلیغات ، تبلیغات بر روی ساک های دستی است ؟ تمامی تبلیغات انجام شده در صنعت هوایی در همان مکان باقی می ماند اما ساک های دستی بیان شده به مسافر اهداء و ایشان می تواند با خود ساک های دستی را به بیرون از پرواز برده و در طول سفر خود از آن استفاده نمایند و این موضوع باعث می گردد تبلیغ شرکت در سایر نقاط شهر و سایر کشورها نیز دیده شود .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی ساک دستی
مجله
تبلیغات در مجلات را می توان یکی از قدیمی ترین واحدهای تبلیغاتی در هواپیماها دانست . از گذشته های دور شرکت ها سعی می کردند از طریق تبلیغات در مجلات داخل پرواز محصولات خود را به مردم سایر مناطق و کشورها معرفی نمایند. شرکت های می توانند تبلیغات خود را در قسمت های مختلف مجله های شرکت های هواپیمایی درج و یا تبلیغات خود را بصورت کاتالوگ های تمام رنگی در داخل پروازهای شرکت های هواپیمایی قراردهند .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی مجلات و نشریه
بروشور
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی بروشور و مجله اختصاصی
لیوان کاغذی
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت . حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی لیوان کاغذی
هترک
درب هترک دربی است بالای صندلی هر ردیف مسافر که افراد وسایل مجاز و کیفهای کوچک خود را در داخل این قسمت قرار می دهند .این قسمت به دو دلیل می تواند فضایی بسیار مناسب برای تبلیغات باشد . اول : ابعاد بسیار مناسبی برای درج نوشته های تبلیغات دارد . دوم بعلت اینکه در دو طرف فضای داخلی هواپیما درب های هترک وجود دارد دائما در دید مسافرین است .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی هترک
میز پذیرایی
تبلیغات میز پذیرایی بصورت استیکر و در پشت میز قرار می گیرد. میز پذیرایی بصورت لولایی بوده و پشت آن بصورت دائم در جلوی مسافر قراردارد و مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی میزپذیرایی
کاور شیشه
صندلی کنار پنجره هواپیما یکی از صندلی های پرطرفدار است. خیلی از مسافران دوست دارند کنار پنجره بنشینند بر روی تمام پنجره ها یک کاور وجود دارد که مسافرین معمولا در هنگام پرواز و پس از تیک آف برای جلوگیری از تابش نور شدید به صورتشان آن را پایین می کشند و این یکی از فضاهای بکر و دیده نشده برای تبلیغات است زیرا در طول سفر پیش چشم مسافر می باشد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی کاور شیشه
کارت پرواز
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی کارت پرواز
باندرول لانچ باکس
باند رول لانچ باکس باندی است که به دور سرویس غذایی ارائه شده به هر مسافر قرار می گیرد و این باندرول به دور تمام بسته های غذایی قرار دارد . با توجه به اینکه بسته های غذایی در هنگام پرواز در اختیار مسافرین قرار می گیرد و تا ده دقیقه قبل از نشستن هواپیما در اختیار ایشان است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد زیرا در تمام طول پرواز در دید مسافرین قرار دارد.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی باندرول لانچ باکس
کلام پایانی
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری میان شرکت های هواپیمایی و مشتریان متقاضی تبلیغات راه ارتباطی را ایجاد کرده است تا شما عزیزان به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.
برای اطلاعات بیشتر درباره ما و حوزه تبلیغات هواپیمایی لطفا روی لینک “صفحه نخست“ کلیک کنید. از همراهی شما متشکریم.
شرکت هواپیمایی فلای پرشیا پس از ثبت در اداره ثبت شرکتها در سال ۱۳۹۷، فعالیت خود را جهت دریافت گواهینامه عملیات پروازی از سازمان هواپیمای کشوری شروع و پس از دریافت این گواهینامه در آذر ماه ۱۳۹۸ با انجام اولین پرواز مسافری از مبدأ شیراز به مشهد مقدس، فعالیت خود را آغاز نمود. آغاز به کار این شرکت در شورای عالی هوانوردی کشور در سال ۱۳۹۶ موافقت شد و این خط هوایی به مرکزیت شیراز به ثبت رسید. این شرکت با محوریت شیراز در فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز فعالیت میکند. فلای پرشیا فعالیت خود را با ۳ فروند آغاز نمود.
شرکت هواپیمایی فلای پرشیا در مسیرهای پروازی داخلی فعالیت دارد و شما عزیزان میتوانید در این پرواز ها با تبلیغات در هواپیماها محصولات و خدمات خود را به صورت لوکس و زیبا به مخاطبان و مسافران معرفی کنید.
پس از معرفی شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به موضوغتبلیغات در هواپیمامی پردازیم. تبلیغات در هواپیما همانطور که از نامش پیداست به تبلیغاتی گفته میشود که در فضای داخلی هواپیما انجام میگیرد. تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند.
با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد.
در ادامه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی گیفت کارت و مجله اختصاصی یا بروشور که افراد میتوانند خدمات یا محصولات خود را معرفی کنند، بررسی میکنیم. تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا
بدنه خارجی
بی شک لوکس ترین و باشکوه ترین تبلیغات در صنعت هوایی تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری می باشد. تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماها تنها توسط شرکت های بزرگ و برندهای مطرح دنیا صورت می پذیرد . این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی بدنه خارجی هواپیما
هدرست
یکی از پربازدید ترین مکانهای تبلیغاتی هدرست های داخل پرواز می باشد. هدرست ها دستمالهایی در ابعاد 40×25 سانتیمتر است که از مواد پلی پروپیلن (اسپان باند) 40 گرمی تهیه می گردد. این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز پیش روی مسافرین قرار می گیرد .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی هدرست
گیفت کارت
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب ارائه کارتهای تخفیف به ایشان می باشد. در تمامی جوامع دنیا افراد حتی برای استفاده از کارت تخفیف خود کالا یا خدمات مندرج در کارت را حتی اگر نیازی به آن نداشته باشند مورد بررسی قرار می دهند. گیفت کارتهای مورد اشاره توسط کرو پروازی به تک تک مسافرین در هنگام سوار شدن به داخل هواپیما در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی گیفت کارت
بروشور
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی بروشور
کارت پرواز
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی کارت پرواز
پتو و روبالشتی
در پروازها معمولا به علت انجام عملیات تهویه بسیاری از افراد در داخل پرواز احساس سرما می نمایند در این زمان مهمانداران به درخواست مسافرین به آنها یک پتوی بسیار نرم و راحت مسافرتی ارائه می نمایند که مسافرین می توانند تا پایان سفر آن را به همراه داشته باشند .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی پتو پرواز
لانچ باکس
باند رول لانچ باکس باندی است که به دور سرویس غذایی ارائه شده به هر مسافر قرار می گیرد و این باندرول به دور تمام بسته های غذایی قرار دارد . با توجه به اینکه بسته های غذایی در هنگام پرواز در اختیار مسافرین قرار می گیرد و تا ده دقیقه قبل از نشستن هواپیما در اختیار ایشان است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد زیرا در تمام طول پرواز در دید مسافرین قرار دارد.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی باندرول لانچ باکس
لیوان کاغذی
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت . حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد.
شرکت ها باید برای انجام تبلیغات در این مکان لیوان های کاغذی را تهیه کرده و تبلیغات خود را روی آن چاپ نموده و سپس لیوان های کاغذی را برای شرکت امیرزادگان ارسال کنند. این شرکت پس از دریافت تعرفه های سرمایه گذاری ، محصولات فوق را در مکان تعیین شده قرار خواهد داد.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی لیوان کاغذی
کلام اخر
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری میان شرکت های هواپیمایی و مشتریان متقاضی تبلیغات راه ارتباطی را ایجاد کرده است تا شما عزیزان به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.
برای اطلاعات بیشتر درباره ما و حوزه تبلیغات هواپیمایی لطفا روی لینک “ صفحه نخست“ کلیک کنید. از همراهی شما متشکریم.
شرکت هواپیمایی آتا، شرکت هواپیمایی ایرانی است، که در آذربایجان شرقی، شهر تبریز تأسیس شدهاست و کلمه آتا واژه ای تُرکی میباشد. این شرکت با تصویب هیئت دولت، در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۸۷، به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور ایران، راهاندازی شد. نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۸۸ همزمان با افتتاح این شرکت توسط وزیر راه و ترابری وقت، از فرودگاه بینالمللی تبریز به مقصد مشهد صورت پذیرفت و پروازهای رسمی شرکت هواپیمایی آتا از تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ از تبریز به مقصد تهران انجام شد. تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا
شرکت هواپیمایی آتا فعالیت خود را با ۴ فروند هواپیمای مکدانل داگلاس MD-۸۳ با ظرفیت ۱۶۵ نفر مسافر آغاز نموده و در حال حاضر این شرکت دارای ۸ هواپیمای بوئینگ MD و ۳ هواپیمای ایرباس آ-۳۲۰ و ۲ فروند بوئینگ ۷۳۷ و ۳ فروند هواپیمای امبرائر ۱۴۵ در حال سفارش که ۳ فروند آن تحویل گردیدهاست در اختیار دارد. مدیرعامل هواپیمائی آتا؛ عبدالرضا پازوکی و مالک، رئیس هیئت مدیره و سهامدار اصلی این شرکت، محمدرضا زنوزی مطلق میباشد.
این شرکت در دو مسیر هوایی داخلی و بین المللی فعالیت دارد که به شرح زیر است.
پس از معرفی شرکت هواپیمایی آتا به موضوغ تبلیغات در هواپیما می پردازیم. تبلیغات در هواپیما همانطور که از نامش پیداست به تبلیغاتی گفته میشود که در فضای داخلی هواپیما انجام میگیرد. تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند.
با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد .
در ادامه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا روی گیفت کارت و مجله اختصاصی یا بروشور که افراد میتوانند خدمات یا محصولات خود را معرفی کنند، بررسی میکنیم. تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت های تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد. تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد و بتوانند به صورتی که میخواهند با عکس های رنگ و فونت دلخواه خود را معرفی و تبلیغ کنند.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا روی بروشور های اختصاصی
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب ارائه کارتهای تخفیف به ایشان می باشد. در تمامی جوامع دنیا افراد حتی برای استفاده از کارت تخفیف خود کالا یا خدمات مندرج در کارت را حتی اگر نیازی به آن نداشته باشند مورد بررسی قرار می دهند. گیفت کارتهای مورد اشاره توسط کرو پروازی به تک تک مسافرین در هنگام سوار شدن به داخل هواپیما در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. به وسیله این کارت ها مسافران نیاز های خود را برآورده میکنند پس همیشه همراهشان است و به این صورت تبلیغات شما هم همیشه همراهشان است.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا روی گیفت کارت
کلام آخر تعرفه تبلیغات هواپیمایی آتا
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری میان شرکت های هواپیمایی و مشتریان متقاضی تبلیغات راه ارتباطی را ایجاد کرده است تا شما عزیزان به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.
برای اطلاعات بیشتر درباره ما و حوزه تبلیغات هواپیمایی لطفا روی لینک “ صفحه نخست“ کلیک کنید. از همراهی شما متشکریم.
شرکت هواپیمایی وارش ، در سال 1396 به پشتوانهی تجارب فراوان در صنعت هوانوردی با محوریت استان مازندران فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت یکی از اولویتهای اصلی خویش را تضمین ایمنی پرواز در کنار ارتقاء سطح کیفی پروازها قرارداده، تا گامی عظیم در صنعت هوایی کشور برداشته شود. برنامهریزی اولیه شرکت هواپیمایی وارش، پوشش پروازهای داخلی بوده و در این راستا از نیروهای متخصص و مجرب در کنار نیروهای جوان و پر انرژی بهره میگیرد.
شرکت هواپیمایی وارش، با هدف رشد و توسعهی زیرساختهای صنعت هوایی استان مازندران تاسیس شده تا علاوه بر اشتغالزایی در این استان، در کوتاهترین زمان به جایگاه ویژهای در صنعت هوایی کشور نایل شود.شرکت هواپیمایی وارش دارای دو مسیر هوایی داخلی و بین المللی فعالیت دارد که شما عزیزان میتوانید در هر مسیری که ترجیح می دهید محصولات و خدمات خود را معرفی و تبلیغ کنند.
در ادامه قصد داریم تعرفه تبلیغات هواپیمایی وارش را در کارت پرواز که سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران شرکت امیرزادگان برای شما فراهم کرده است را بررسی کنیم. تبلیغات در هواپیما این امکان را به تولیدکننده ها می دهد که در طول سفر محصولات و خدمات خود را برای مسافران نمایش دهند.
کارت پرواز
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی وارش روی کارت پرواز
جمع بندی
در بالا درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی وارش توضیحاتی دادیم. سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با ارائه خدمات و واسطه میان شرکتها و شرکت های هواپیمایی ، فرصت تبلیغ را به شما عزیزان میدهد. برای انجام تبلیغات در فضای داخلی هواپیما با ما تماس بگیرید.
شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴ با ثبت در منطقه آزاد اروند و با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با ورود دو فروند هواپیمای بویینگ MD رنگ و بویی دیگر گرفت. اولین پرواز بین المللی زاگرس در سال ۱۳۸۷ با پرواز در مسیر تهران – دمشق انجام شد. تعرفه تبلیغات هواپیمایی زاگرس
این شرکت توانست در مدتی کوتاه، با افزایش تعداد هواپیماهای ناوگان خود نامی شایسته در میان شرکت های مطرح و رو به رشد کشور به دست آورد و سهم به سزایی در حمل و نقل هوایی کشور را عهده دار شود تعرفه تبلیغات هواپیمایی زاگرس
ناوگان هواپیمایی زاگرس در حال حاضر دارای ۱۹ فروند هواپیما، شامل ایرباس321 ، ایرباس 320، ایرباس 319 و بویینگ ام دی است و با ارایه بیش از ۳۴۰۰ صندلی، آماده پرواز در کلیه مسیرهای داخلی و بین المللی می باشد. این شرکت توانسته است با رشد ۳۵ درصدی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی و رشد ۷۵ درصدی مسافران، پذیرای جابجایی بیش از ۴ میلیون مسافر در یک سال اخیر باشد. تعرفه تبلیغات هواپیمایی زاگرس
زاگرس با دریافت گواهینامه Part 145 و Part M در بخش مهندسی تعمیرات هواپیما و ساخت کترینگ مجهز به دستگاه های پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز، گام های رو به رشد خود را در جهت ارتقای خدمات پروازی برداشته است. همچنین با استفاده از استانداردهای کیفی و ایمنی بالا و به کار گیری نیروی انسانی متخصص و مجرب در برقراری پروازهایی ایمن و مطمئن تلاش نموده است.
شما دوستان میتوانید در فضای داخلی هواپیما محصولات و خدمات خود را معرفی کنید . شما میتوانید در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی هواپیمایی زاگرس تبلیغات خود را انجام دهید. مسیر های پرواز هواپیمایی زاگرس به شرح زیر است:
شرکت هواپیمایی زاگرس با ارائه خدمات در تبلیغات درون هواپیما فرصتی مناسب برای شما دوستداران برای معرفی محصولات ، خدمات و کالاهای شیک و زیبا به ارمغان می آورد. تعرفه تبلیغات شرکت هواپیمایی زاگرس روی کارت پرواز یکی از این فرصت های مناسب است.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی زاگرس روی کارت پرواز
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها است که تبلیغات آنها در خاطر مسافر بماند.
تعرفه کارت پرواز
جمع بندی
در بالا درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی زاگرس روی کارت پرواز را شرح دادیم . سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با ارائه خدمات در حوضه تبلیغات راه ارتباطی شما با شرکت های هواپیمایی است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.
شرکت هواپیمایی سپهران یکی از شرکتهای هواپیمایی ایران است که در سال ۱۳۹۵ تأسیس و از بهمنماه ۱۳۹۵ شروع به کار کرد.شرکت هواپیمایی سپهران ابتدا در سال ۱۳۹۰ به عنوان یک شرکت سهامی خاص به ثبت رسید و پس از آن در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت گواهینامهٔ صلاحیت پروازی برای فعالیت مسافربری، باربری و محصولات پستی شد.با توجه به قرارگیری دفتر مرکزی این شرکت در شیراز، برنامهریزی اولیه این شرکت برای پوشش پروازی داخل کشور، به ویژه ایجاد ارتباطی قوی بین مناطق جنوبی با سایر مناطق کشور بودهاست.
شرکت هواپیمایی سپهران در دو مسیر پروازی داخلی و بین المللی پرواز دارد که شما عزیزان میتوانید از آنها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.
تبلیغات در مجلات را می توان یکی از قدیمی ترین واحدهای تبلیغاتی در هواپیماها دانست . از گذشته های دور شرکت ها سعی می کردند از طریق تبلیغات در مجلات داخل پرواز محصولات خود را به مردم سایر مناطق و کشورها معرفی نمایند . شرکت های می توانند تبلیغات خود را در قسمت های مختلف مجله های شرکت های هواپیمایی درج و یا تبلیغات خود را بصورت کاتالوگ های تمام رنگی در داخل پروازهای شرکت های هواپیمایی قراردهند .
تبلیغات مجله داخل پرواز فرصتی بی نظیر برای خریداران رسانه ها و صاحبان برند فراهم می کند. این مجلات توسط ناشران با کیفیت تولید می شوند و توسط برندهای معتبر و سطح بالا برای حمایت از کمپین های تبلیغاتی خود استفاده می شوند.
تبلیغات مجله داخل پرواز یک روش اثبات شده برای هدف قرار دادن بازار مسافرتی -تجاری / تجاری است و روشی است که گیرندگان پردرآمد و رهبران افکار راجب آن تصمیم میگیرند . کابین هواپیما یک محیط بسته و یک لحظه پذیرا را فراهم می کند. بنابراین، این فرصت عالی برای تبلیغ برند شما است.
تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران روی مجله تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران
کلام آخر
سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری بین شرکت های هواپیمایی و برند ها به شما عزیزان کمک میکند که محصولات و خدمات خود را با مناسبترین تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران معرفی کنید. برای تبلیغات خود با ما همراه باشید.
از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.