تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم

شرکت هواپیمایی قشم           تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم

تعرفه تبلیغات قشم

شرکت هواپیمایی قشم  با عنوان تجاری قشم ایر یکی از هواپیمایی‌های دولتی ایرانی است. شرکت هواپیمایی قشم در سال ۱۳۷۲ با اجاره نمودن هواپیما فعالیت پروازی خود را با نام فراز قشم آغاز کرد.

از سال ۱۳۷۵ با انعقاد قرارداد اجاره با مالکان هواپیماهای مسافری پهن‌پیکر پروازهای خود را در مسیرهای تهران-قشم، تهران-دبی و دیگر شهرهای ایران انجام داده‌است. در ابتدا پروازهای مسافری این شرکت با دو فروند هواپیما آغاز شد و شرکت توانست تا سال ۱۳۷۹ تعداد ۷ فروند هواپیما در اختیار گیرد.

در سال ۱۳۸۵ مالکان تصمیم به واگذاری شرکت نمودند و در نهایت در سال ۱۳۸۶ شرکت هولدینگ توسعۀ سورینت قشم متعلق به بابک زنجانی مالک این شرکت گردید. در تاریخ ۹۱/۱۰/۱۸ رسماً نام شرکت از هواپیمایی فراز قشم به هواپیمایی قشم تغییر یافت. نهایتاً این شرکت در سال ۱۳۹۳ به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران واگذار گردید.

شرکت هواپیمایی قشم افزون‌بر انجام پروازهای داخلی، عتبات عالیات و دمشق، پروازهای خارجی به مقاصد دبی، شارجه، رأس‌الخیمه، منامۀ بحرین را برقرار نموده‌است. افزون‌بر جابجایی مسافران، این شرکت با در اختیار داشتن ۲ فروند هواپیمای ایلیوشین ۷۶ باری حمل بار تا ظرفیت ۵۰ تن را در مسیرهای مختلف از جمله تهران-شانگهای، تهران-استانبول، تهران-کابل، تهران-دبی و تهران-اسلام‌آباد را عهده‌دار بوده‌است. شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در آذرماه ۱۳۹۶ به یک شرکت خطوط هوایی ایرانی واگذار شد.

پس از معرفی شرکت هواپیمایی قشم به موضوغ تبلیغات در هواپیما می پردازیم. تبلیغات در هواپیما همانطور که از نامش پیداست به تبلیغاتی گفته میشود که در فضای داخلی هواپیما انجام میگیرد. تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید  و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند.

با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد  به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد.

در ادامه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم که افراد میتوانند خدمات یا محصولات خود را معرفی کنند، بررسی میکنیم.     تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم

  • بدنه خارجی

بدنه خارجی قشم

 بی شک لوکس ترین و باشکوه ترین تبلیغات در صنعت هوایی تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری می باشد. تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماها تنها توسط شرکت های بزرگ و برندهای مطرح دنیا صورت می پذیرد . این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی بدنه خارجی هواپیما

تعرفه بدنه خارجی قشم

  • هدرست

هدرست قشم

یکی از پربازدید ترین مکانهای تبلیغاتی هدرست های داخل پرواز می باشد. هدرست ها دستمالهایی در ابعاد 40×25 سانتیمتر است که از مواد پلی پروپیلن (اسپان باند) 40 گرمی نهیه می گردد. این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز پیش روی مسافرین قرار می گیرد . 

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی هدرست صندلی مسافر

تعرفه هدرست قشم

  • مانیتور

مانیتور قشم

یکی از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین شیوه های تبلیغاتی ، تبلیغات تصویری می باشد. تبلیغات بر روی مانیتورها و صفحات نمایشی داخل پروازها یک فضای قدرتمند رسانه ای را در لوکسترین فضای تبلیغاتی در اختیار شرکت های بزرگ قرار می دهد. شرکت ها می توانند فیلم های تبلیغاتی خود را در داخل شبکه های تصویری شرکت های هواپیمایی نمایش دهند .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی مانیتور و صفحات نمایش

تعرفه مانیتور قشم

  • ساک دستی

ساک دستی قشم

یکی از بهینه ترین فضاهای تبلیغاتی که برای اولین بار بعنوان فضای تبلیغاتی در داخل هواپیماهای مسافربری مورد استفاده قرارگرفته و توسط شرکت امیرزادگان طراحی شده  ساک های دستی است. این ساک های دستی از پارچه پلی پروپیلن 90 گرمی (اسپان باند) تولید شده است که این ساک از دو کیف دستی ساخته شده است که یکی از کیفها کوچکتر از کیف دیگر است و در جیب کیف بزرگتر قرار خواهد گرفت .

کیف کوچک برای کتاب – مقاله – روزنامه و کیف بزرگ برای لباس مسافر استفاده می شود. در هر پرواز یک بسته از ساک های دستی که شامل دو کیف دستی است به هر مسافر داده می شود. ابعاد کیسه بزرگ 40 × 50 سانتی متر و کوچک آن 42 × 30 سانتی متر است.

چرا ما گفتیم یکی از بهینه ترین روشهای تبلیغات ، تبلیغات بر روی ساک های دستی است ؟ تمامی تبلیغات انجام شده در صنعت هوایی در همان مکان باقی می ماند اما ساک های دستی بیان شده به مسافر اهداء و ایشان می تواند با خود ساک های دستی را به بیرون از پرواز برده و در طول سفر خود از آن استفاده نمایند و این موضوع باعث می گردد تبلیغ شرکت در سایر نقاط شهر و سایر کشورها نیز دیده شود .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی ساک دستی

تعرفه ساک دستی قشم

  • مجله

مجله قشم

تبلیغات در مجلات را می توان یکی از قدیمی ترین واحدهای تبلیغاتی در هواپیماها دانست . از گذشته های دور شرکت ها سعی می کردند از طریق تبلیغات در مجلات داخل پرواز محصولات خود را به مردم سایر مناطق و کشورها معرفی نمایند. شرکت های می توانند تبلیغات خود را در قسمت های مختلف مجله های شرکت های هواپیمایی درج و یا تبلیغات خود را بصورت کاتالوگ های تمام رنگی در داخل پروازهای شرکت های هواپیمایی قراردهند . 

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی مجلات و نشریه

تعرفه مجله قشم

  • بروشور

بروشور قشم

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی بروشور و مجله اختصاصی

تعرفه بروشور قشم

  • لیوان کاغذی

لیوان کاغذی قشم

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت . حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی لیوان کاغذی

تعرفه لیوان کاغذی قشم

  • هترک

هترک قشم

 

درب هترک دربی است بالای صندلی هر ردیف مسافر که افراد وسایل مجاز و کیفهای کوچک خود را در داخل این قسمت قرار می دهند .این قسمت به دو دلیل می تواند فضایی بسیار مناسب برای تبلیغات باشد . اول : ابعاد بسیار مناسبی برای درج نوشته های تبلیغات دارد . دوم بعلت اینکه در دو طرف فضای داخلی هواپیما درب های هترک وجود دارد دائما در دید مسافرین است .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی هترک

تعرفه هترک قشم

  • میز پذیرایی

میز پذیرایی قشم

تبلیغات میز پذیرایی بصورت استیکر و در پشت میز قرار می گیرد. میز پذیرایی بصورت لولایی بوده و پشت آن بصورت دائم در جلوی مسافر قراردارد و مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی میزپذیرایی

تعرفه میزپذیرایی قشم

  • کاور شیشه

کاور شیشه قشم

صندلی کنار پنجره هواپیما یکی از صندلی های پرطرفدار است. خیلی از مسافران دوست دارند کنار پنجره بنشینند بر روی تمام پنجره ها یک کاور وجود دارد که مسافرین معمولا در هنگام پرواز و پس از تیک آف برای جلوگیری از تابش نور شدید به صورتشان آن را پایین می کشند و این یکی از فضاهای بکر و دیده نشده برای تبلیغات است زیرا در طول سفر پیش چشم مسافر می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی کاور شیشه

تعرفه کاور شیشه قشم

  • کارت پرواز

کارت پرواز قشم

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی کارت پرواز

تعرفه کارت پرواز قشم

  • باندرول لانچ باکس

باندرول لانچ باکس قشم

باند رول لانچ باکس باندی است که به دور سرویس غذایی ارائه شده به هر مسافر قرار می گیرد و این باندرول به دور تمام بسته های غذایی قرار دارد . با توجه به اینکه بسته های غذایی در هنگام پرواز در اختیار مسافرین قرار می گیرد و تا ده دقیقه قبل از نشستن هواپیما در اختیار ایشان است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد زیرا در تمام طول پرواز در دید مسافرین قرار دارد.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی قشم روی باندرول لانچ باکس 

تعرفه لانچ باکس قشم

 

کلام پایانی

سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری میان شرکت های هواپیمایی و مشتریان متقاضی تبلیغات راه ارتباطی را ایجاد کرده است تا شما عزیزان به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ما و حوزه تبلیغات هواپیمایی لطفا روی لینک “ صفحه نخست “ کلیک کنید. از همراهی شما متشکریم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.