تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا      تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا  پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها در سال ۱۳۹۷، فعالیت خود را جهت دریافت گواهینامه عملیات پروازی از سازمان هواپیمای کشوری شروع و پس از دریافت این گواهینامه  در آذر ماه ۱۳۹۸ با انجام اولین پرواز مسافری از مبدأ شیراز به مشهد مقدس، فعالیت خود را آغاز نمود. آغاز به کار این شرکت در شورای عالی هوانوردی کشور در سال ۱۳۹۶ موافقت شد و این خط هوایی به مرکزیت شیراز به ثبت رسید. این شرکت با محوریت شیراز در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز فعالیت می‌کند. فلای پرشیا فعالیت خود را با ۳ فروند آغاز نمود.

شرکت هواپیمایی فلای پرشیا در مسیرهای پروازی داخلی فعالیت دارد و شما عزیزان میتوانید در این پرواز ها با تبلیغات در هواپیماها محصولات و خدمات خود را به صورت لوکس و زیبا به مخاطبان و مسافران معرفی کنید.

مسیرهای داخلی              تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا

شیراز – قشم – مشهد – ارومیه – اصفهان – کیش – تهران 

پس از معرفی شرکت هواپیمایی فلای پرشیا به موضوغ تبلیغات در هواپیما می پردازیم. تبلیغات در هواپیما همانطور که از نامش پیداست به تبلیغاتی گفته میشود که در فضای داخلی هواپیما انجام میگیرد. تبلیغات در هواپیما این امکان را برای شرکت ها ، نهادها ، بانک ها ، هتل ها ، پزشکان ، مراکز گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید  و… ایجاد می کند تا تبلیغات خود را در یک محیط بسیار خاص و لاکچری به نمایش بگذراند.

با توجه به عدم وجود سیستم های اینترنتی و یا بسیار گران بودن استفاده از این امکانات فضای داخل هواپیماهای مسافربری بی پارازیت ترین مکان تبلیغاتی برای تبلیغات است زیرا مسافرین بایستی در کمترین میزان حدود یکساعت در یک فضایی قرار بگیرند که هیچ اسباب سرگرمی وجود ندارد  به همین دلیل تمامی اطلاعات ارائه شده شنیداری و دیداری برای آنان جذاب می باشد.

در ادامه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی گیفت کارت و مجله اختصاصی یا بروشور که افراد میتوانند خدمات یا محصولات خود را معرفی کنند، بررسی میکنیم. تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا

  • بدنه خارجی 

بدنه هواپیمای فلای

 بی شک لوکس ترین و باشکوه ترین تبلیغات در صنعت هوایی تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماهای مسافربری می باشد. تبلیغات بر روی بدنه خارجی هواپیماها تنها توسط شرکت های بزرگ و برندهای مطرح دنیا صورت می پذیرد . این نوع تبلیغات نشاندهنده اقتدار و قدرت شرکت ها در زمینه ی فعالیت خود می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی بدنه خارجی هواپیما

بدنه خارجی فلای

      

  • هدرست       

هدرست تعرفه فلای

یکی از پربازدید ترین مکانهای تبلیغاتی هدرست های داخل پرواز می باشد. هدرست ها دستمالهایی در ابعاد 40×25 سانتیمتر است که از مواد پلی پروپیلن (اسپان باند) 40 گرمی تهیه می گردد. این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز پیش روی مسافرین قرار می گیرد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی هدرست

هدرست فلای

  • گیفت کارت

گیفت کارت فلای

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب ارائه کارتهای تخفیف به ایشان می باشد. در تمامی جوامع دنیا افراد حتی برای استفاده از کارت تخفیف خود کالا یا خدمات مندرج در کارت را حتی اگر نیازی به آن نداشته باشند مورد بررسی قرار می دهند. گیفت کارتهای مورد اشاره توسط کرو پروازی به تک تک مسافرین در هنگام سوار شدن به داخل هواپیما در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. 

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی گیفت کارت

گیفت کارت فلای

  • بروشور

بروشور فلای

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد . تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی بروشور

بروشور فلای

 

  • کارت پرواز

کارت پرواز فلای

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی کارت پرواز

کارت پرواز فلای

  • پتو و روبالشتی

پتو هواپیمایی فلای

در پروازها معمولا به علت انجام عملیات تهویه بسیاری از افراد در داخل پرواز احساس سرما می نمایند در این زمان مهمانداران به درخواست مسافرین به آنها یک پتوی بسیار نرم و راحت مسافرتی ارائه می نمایند که مسافرین می توانند تا پایان سفر آن را به همراه داشته باشند .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی پتو پرواز

پتو پرواز فلای

  • لانچ باکس

تعرفه باندرول فلای

باند رول لانچ باکس باندی است که به دور سرویس غذایی ارائه شده به هر مسافر قرار می گیرد و این باندرول به دور تمام بسته های غذایی قرار دارد . با توجه به اینکه بسته های غذایی در هنگام پرواز در اختیار مسافرین قرار می گیرد و تا ده دقیقه قبل از نشستن هواپیما در اختیار ایشان است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد زیرا در تمام طول پرواز در دید مسافرین قرار دارد.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی باندرول لانچ باکس

لانچ باکس فلای

  • لیوان کاغذی

لیوان کاغذی فلای

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت . حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد.

شرکت ها باید برای انجام تبلیغات در این مکان  لیوان های کاغذی را تهیه کرده و تبلیغات خود را روی آن چاپ نموده و سپس لیوان های کاغذی را برای شرکت امیرزادگان ارسال کنند. این شرکت پس از دریافت تعرفه های سرمایه گذاری ، محصولات فوق  را در مکان تعیین شده قرار خواهد داد.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی فلای پرشیا روی لیوان کاغذی 

لیوان کاغذی فلای

کلام اخر

سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری میان شرکت های هواپیمایی و مشتریان متقاضی تبلیغات راه ارتباطی را ایجاد کرده است تا شما عزیزان به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ما و حوزه تبلیغات هواپیمایی لطفا روی لینک “ صفحه نخست “ کلیک کنید. از همراهی شما متشکریم.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.