تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران

تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران

شرکت هواپیمایی سپهران

تعرفه هواپیمایی سپهران

 

شرکت هواپیمایی سپهران  یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایران است که در سال ۱۳۹۵ تأسیس و از بهمن‌ماه ۱۳۹۵ شروع به کار کرد.شرکت هواپیمایی سپهران ابتدا در سال ۱۳۹۰ به عنوان یک شرکت سهامی خاص به ثبت رسید و پس از آن در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت گواهینامهٔ صلاحیت پروازی برای فعالیت مسافربری، باربری و محصولات پستی شد.با توجه به قرارگیری دفتر مرکزی این شرکت در شیراز، برنامه‌ریزی اولیه این شرکت برای پوشش پروازی داخل کشور، به ویژه ایجاد ارتباطی قوی بین مناطق جنوبی با سایر مناطق کشور بوده‌است.

شرکت هواپیمایی سپهران در دو مسیر پروازی داخلی و بین المللی پرواز دارد که شما عزیزان میتوانید از آنها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.

مسیرهای داخلی 

تهران – کیش – اصفهان – مشهد – تبریز – شیراز – اهواز – بوشهر – بندر عباس – کرمان – یزد – کرمانشاه – رشت  – بیرجند – بجنورد  – ایلام – آبادان – چابهار – اردبیل – سیرجان – بم – گچساران – یاسوج – سرخس – زاهدان –ساری – رشت – ماهشهر – عسلویه – قشم  – رفسنجان

مسیرهای بین المللی 

نجف – آلانیا – دنیزلی – ازمیر – دوشنبه – اسپارتا  

ما در این مقاله قصد داریم درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران در مجله های داخل پرواز صحبت کنیم .

مجله سپهران

تبلیغات در مجلات را می توان یکی از قدیمی ترین واحدهای تبلیغاتی در هواپیماها دانست . از گذشته های دور شرکت ها سعی می کردند از طریق تبلیغات در مجلات داخل پرواز محصولات خود را به مردم سایر مناطق و کشورها معرفی نمایند . شرکت های می توانند تبلیغات خود را در قسمت های مختلف مجله های شرکت های هواپیمایی درج و یا تبلیغات خود را بصورت کاتالوگ های تمام رنگی در داخل پروازهای شرکت های هواپیمایی قراردهند . 

تبلیغات مجله داخل پرواز فرصتی بی نظیر برای خریداران رسانه ها و صاحبان برند فراهم می کند. این مجلات توسط ناشران با کیفیت تولید می شوند و توسط برندهای معتبر و سطح بالا برای حمایت از کمپین های تبلیغاتی خود استفاده می شوند.

تبلیغات مجله داخل پرواز یک روش اثبات شده برای هدف قرار دادن بازار مسافرتی -تجاری / تجاری است و روشی است که گیرندگان پردرآمد و رهبران افکار راجب آن تصمیم میگیرند . کابین هواپیما یک محیط بسته و یک لحظه پذیرا را فراهم می کند. بنابراین، این فرصت عالی برای تبلیغ برند شما است.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران روی مجله تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران 

تعرفه مجله سپهران

کلام آخر

سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با واسطه گری بین شرکت های هواپیمایی و برند ها به شما عزیزان کمک میکند که محصولات و خدمات خود را با مناسبترین تعرفه تبلیغات هواپیمایی سپهران معرفی کنید. برای تبلیغات خود با ما همراه باشید.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

 

تبلیغات خود را به پرواز درآورید!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.