تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابان

تبلیغات هواپیمایی تابان

قبل از اینکه درباره تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان صحبت کنیم ، ابتدا شرح کلی از این شرکت و خطوط هوایی آن میدهیم:

 مرکز عملیاتی این شرکت در شهر مشهد است. تابان در سال ۱۳۸۹ نیز آشیانه تعمیر و نگهداری خود را در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد افتتاح نمود و از این طریق علاوه بر هواپیماهای ملکی خود به دیگر شرکت‌ها نیز خدمات ارائه می‌کند. هواپیمایی تابان در دو خط هوایی داخلی و بین المللی فعالیت میکند.

اطلاعات پروازهای شرکت هواپیمایی تابان

مسیرهای داخلی 

کیش – مشهد – لار – آبادان – اردبیل – بوشهر – اصفهان –  تهران – اهواز – خرم اباد – نوشهر  – مراغه – شیراز – تبریز – یزد – ماکو – کاشان – زاهدان

مسیرهای بین المللی

استانبول – لاهور – باتومی – تفلیس – کراچی – بغداد – نجف – سن پترزبورگ – آستاراخان – ایروان

شاید برای شما سوال باشد تبلیغات خطوط هوایی چه فرقس با تبلیغات فرودگاهی دارد؟

خب، ممکن است ظاهراً هیچ تفاوتی به نظر نرسد، اما وقتی به هر دو نگاه دقیق‌تری می‌کنید، تفاوت جزئی وجود دارد که تبلیغات خطوط هوایی و فرودگاهی را بر اساس مخاطب، مکان تبلیغات و رویکرد از هم جدا می‌کند.

تبلیغات خطوط هوایی اساساً به وثیقه تبلیغاتی مورد استفاده در داخل هواپیما برای جلب توجه مسافرهای نشسته در هواپیما اشاره دارد.مخاطب در اینجا جا افتاده است، حرکت نمی کند و در حال گذراندن زمان اقامت در داخل هواپیما برای رسیدن به مقصد است.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان

1. بروشور

بروشور اختصاصی تابان

یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد 

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان بر روی بروشور

تعرفه بروشور تابان

2. ساک دستی

ساک دستی تابان

یکی از بهینه ترین فضاهای تبلیغاتی که برای اولین بار بعنوان فضای تبلیغاتی در داخل هواپیماهای مسافربری مورد استفاده قرارگرفته و توسط  طراحی شده  ساک های دستی است. این ساک های دستی از پارچه پلی پروپیلن 90 گرمی (اسپان باند) تولید شده است که این ساک از دو کیف دستی ساخته شده است که یکی از کیفها کوچکتر از کیف دیگر است و در جیب کیف بزرگتر قرار خواهد گرفت .

کیف کوچک برای کتاب – مقاله – روزنامه و کیف بزرگ برای لباس مسافر استفاده می شود. در هر پرواز یک بسته از ساک های دستی که شامل دو کیف دستی است به هر مسافر داده می شود. ابعاد کیسه بزرگ 40 × 50 سانتی متر و کوچک آن 42 × 30 سانتی متر است.

چرا ما گفتیم یکی از بهینه ترین روشهای تبلیغات ، تبلیغات بر روی ساک های دستی است ؟ تمامی تبلیغات انجام شده در صنعت هوایی در همان مکان باقی می ماند اما ساک های دستی بیان شده به مسافر اهداء و ایشان می تواند با خود ساک های دستی را به بیرون از پرواز برده و در طول سفر خود از آن استفاده نمایند و این موضوع باعث می گردد تبلیغ شرکت در سایر نقاط شهر و سایر کشورها نیز دیده شود .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان روی ساک دستی

تعرفه ساک دستی تابان

3. لیوان کاغذی

لیوان کاغذی تابان

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت . حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان روی لیوان کاغذی

تعرفه لیوان کاغذی تابان

4. میز پذیرایی

میز پذیرایی تابان

تبلیغات میز پذیرایی بصورت استیکر و در پشت میز قرار می گیرد و در طول صرف غذا توسط مسافر در مقابل او قرار دارد . میز پذیرایی بصورت لولایی بوده و پشت آن بصورت دائم در جلوی مسافر قراردارد و مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان روی میز پذیرایی:

تعرفه میز پذیرایی تابان

5. کاور شیشه

تعرفه تبلیغات کاور شیشه

صندلی کنار پنجره هواپیما یکی از صندلی های پرطرفدار است. خیلی از مسافران دوست دارند کنار پنجره بنشینند بر روی تمام پنجره ها یک کاور وجود دارد که مسافرین معمولا در هنگام پرواز و پس از تیک آف برای جلوگیری از تابش نور شدید به صورتشان آن را پایین می کشند و این یکی از فضاهای بکر و دیده نشده برای تبلیغات است زیرا در طول سفر پیش چشم مسافر می باشد .

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان روی کاور شیشه هواپیما

تعرفه کاور شیشه تابان

 

6.کارت پرواز

کارت پرواز تابان

یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها.

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان روی کارت پرواز

تعرفه کارت پرواز تابان

 

7. باندرول لانچ باکس

تعرفه باندرول تابان

باند رول لانچ باکس باندی است که به دور سرویس غذایی ارائه شده به هر مسافر قرار می گیرد و این باندرول به دور تمام بسته های غذایی قرار دارد . با توجه به اینکه بسته های غذایی در هنگام پرواز در اختیار مسافرین قرار می گیرد و تا ده دقیقه قبل از نشستن هواپیما در اختیار ایشان است مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات می باشد زیرا در تمام طول پرواز در دید مسافرین قرار دارد. 

تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان روی باندرول لانچ باکس 

تعرفه باندرول تابان

جمع بندی

سازمان تبلیغات هوایی و ریلی جمهوری اسلامی ایران ، شرکت امیرزادگان با تمرکر بر روی تبلیغات هوایی و ریلی و همکاری با شرکت های هواپیمایی تبلیغاتی شیک برای شما به ارمغان می آورد . برای معرفی خدمات و محصولات خود به ما اعتماد کنید . از اینکه تا پایان مقاله تعرفه تبلیغات هواپیمایی تابان همراه ما بودبد سپاسگزاریم.

 

تبلیغات خود را به پرواز درآورید!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.