تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین
شرکت هواپیمایی کاسپین ( تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین )
شرکت هواپیمایی کاسپین، یکی از شرکتهای هواپیمایی خصوصی ایرانی ست که در سال ۱۳۷۱ تأسیس شد. قطب اصلی این شرکت کلانشهر تهران است و اکنون با ۱۱ فروند هواپیما در حال فعالیت است که متعلق به این شرکت است
شرکت هواپیمایی کاسپین از معدود شرکت های هواپیمایی می باشد که دارای امکاناتی نظیر رمپ ، پارکینگ ناوگان و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین ، کیترینگ بوده و با به کارگیری پرسنل مجرب در تمام فصول سال با پروازهای متعدد و ایمن درمسیرهای داخلی و خارجی در خدمت مسافرین عزیز می باشد این شرکت در دو مسیر پرواز های داخلی و بین المللی فعالیت دارد
مسیر های داخلی
یزد – شیراز – کرمانشاهان – کیش – مشهد – آبادان – بندرعباس – بوشهر – اصفهان – تبریز – تهران – اهواز – چابهار – عسلویه – زاهدان – دزفول – قشم
مسیر های بین المللی
وان ترکیه
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین
در ادامه قصد داریم تعرفه تبلیغات هواپیمایی را روی محصولات و خدامات پرواز این شرکت به شما معرفی کنیم ، شما میتوانید با انتخاب تعرفه دلخواه محصولات و خدمات خود را در طول پرواز به مسافران معرفی و تبلیغ کنید
1. هدرست
یکی از پربازدید ترین مکانهای تبلیغاتی هدرست های داخل پرواز می باشد هدرست ها دستمالهایی در ابعاد 40×25 سانتیمتر است که از مواد پلی پروپیلن (اسپان باند) 40 گرمی نهیه می گردد این دستمالها بر روی صندلی هواپیماها قرار گرفته و در طول پرواز پیش روی مسافرین قرار می گیرد و روش مناسبی است که تبلیغ شما در طول چندساعتی سفر مقابل دید مسافر قرار گیرد
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین روی هدرست :
تعرفه تبلیغات هدرست هواپیمایی کاسپین
2. بروشور
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی ارائه بروشورهای تبلیغاتی شرکت ها ی تولیدی و خدماتی به مسافرین در داخل هواپیما می باشد تبلیغات در یک مجله منحصر به فرد این امکان را ایجاد می کند که مسافرین تنها و تنها تبلیغات آن شرکت را مشاهده نموده و تبلیغاتشان به مانند مجله در میان سایر تبلیغات نباشد
تبلیغات در بروشور های اختصاصی که در طول سفر در دسترس مسافران است روش کارآمدی است که میتواند در معرفی محصولات و خدمات شما تاثیر به سزایی بگذارد
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین در بروشور:
تعرفه تبلیغات بروشور هواپیمایی کاسپین
3. گیفت کارت
یکی از اختصاصی ترین روشهای تبلیغاتی و جذب مخاطب ارائه کارتهای تخفیف به ایشان می باشد . در تمامی جوامع دنیا افراد حتی برای استفاده از کارت تخفیف خود کالا یا خدمات مندرج در کارت را حتی اگر نیازی به آن نداشته باشند مورد بررسی قرار می دهند . گیفت کارتهای مورد اشاره توسط کرو پروازی به تک تک مسافرین در هنگام سوار شدن به داخل هواپیما در اختیار آنان قرار خواهد گرفت .
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین در گیفت کارت:
تعرفه تبلیغات گیفت کارت هواپیمایی کاسپین
4. ساک دستی
یکی از بهینه ترین فضاهای تبلیغاتی که برای اولین بار بعنوان فضای تبلیغاتی در داخل هواپیماهای مسافربری مورد استفاده قرارگرفته و توسط شرکت امیرزادگان طراحی شده ساک های دستی است
این ساک های دستی از پارچه پلی پروپیلن 90 گرمی (اسپان باند) تولید شده است که این ساک از دو کیف دستی ساخته شده است که یکی از کیفها کوچکتر از کیف دیگر است و در جیب کیف بزرگتر قرار خواهد گرفت کیف کوچک برای کتاب – مقاله – روزنامه و کیف بزرگ برای لباس مسافر استفاده می شود. در هر پرواز یک بسته از ساک های دستی که شامل دو کیف دستی است به هر مسافر داده می شود. ابعاد کیسه بزرگ 40 × 50 سانتی متر و کوچک آن 42 × 30 سانتی متر است
چرا ما گفتیم یکی از بهینه ترین روشهای تبلیغات ( تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین ) ، تبلیغات بر روی ساک های دستی است ؟ تمامی تبلیغات انجام شده در صنعت هوایی در همان مکان باقی می ماند اما ساک های دستی بیان شده به مسافر اهداء و ایشان می تواند با خود ساک های دستی را به بیرون از پرواز برده و در طول سفر خود از آن استفاده نمایند و این موضوع باعث می گردد تبلیغ شرکت در سایر نقاط شهر و سایر کشورها نیز دیده شود
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین روی ساک دستی :
تعرفه تبلیغات ساک دستی هواپیمایی کاسپین
5. پاکت اضطراری
این نوع پاکات معمولا از یک لایه کاغذ با گرماژ حدود ۵۰ الی ۵۵ گرم در متر مربع که با یک لایه پلی اتیلن کوت شده است، ساخته میشود کلیه خطوط هواپیمایی، قطار بین شهری، کشتیرانی واتوبوس بین شهری از آن استفاده می کنند پاکات مذکور علاوه بر دارا بودن قابلیت چاپ به سفارش مشتری در محل درب آن نیز از یک قطعه فلزی مخصوص جهت بسته نگاه داشتن درب پاکت بعد از استفاده تعبیه شده است
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین روی پاکت اضطراری :
تعرفه تبلیغات پاکت اضطراری هواپیمایی کاسپین
6. لیوان کاغذی
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتهای مختلف بالاخص شرکت های صنایع غذایی تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی داخل پروازها می باشد که تمام وقت روبروی مسافرین قرار خواهد داشت و از آن استفاده میکنند حجم لیوان های کاغذی 200 سی سی می باشد
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین روی لیوان کاغذی:
تعرفه تبلیغات لیوان کاغذی هواپیمایی کاسپین
7. کارت پرواز
یکی از بهترین مکانهای تبلیغات برای شرکتها ، تبلیغات برروی کارتهای پرواز است حتما می پرسید چرا،ازمهمترین ویژگی این کارتهای پرواز اهمیت نگهداری آن تا قبل از سوار شدن در پرواز است از طرف دیگر مسافرین معمولا پس از دریافت کارت پرواز زمان تقریبا زیادی را برای سوار شدن به هواپیما دارند درنتیجه و با توجه به بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر مسافرین تمامی مطالب مندرج در کارت های پرواز را به دقت و با وسواس زیادی مطالعه می نمایند و این فرصتی است طلایی برای معرفی خدمات ومحصولات شرکتها
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین روی کارت پرواز :
تعرفه تبلیغات کارت پرواز هواپیمایی کاسپین
8.پتو پرواز
در پروازها معمولا به علت انجام عملیات تهویه بسیاری از افراد در داخل پرواز احساس سرما می نمایند در این زمان مهمانداران به درخواست مسافرین به آنها یک پتوی بسیار نرم و راحت مسافرتی ارائه می نمایند که مسافرین می توانند تا پایان سفر آن را به همراه داشته باشند
تعرفه تبلیغات هواپیمایی کاسپین روی پتو پرواز :
تعرفه تبلیغات پتو هواپیمایی کاسپین
سخن آخر
ما در شرکت امیرزادگان تلاش میکنیم که مشتریان گرامی با شیک ترین و لوکس ترین روش های ممکن خدمات و محصولات خود را به مسافرین و مشتریان معرفی و تبلیغ کنند اگر قصد تبلیغات در هواپیما را دارید با ما تماس بگیرید از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم