Meraj Airlines

 

 شرکت هواپیمایی معراج (سایت هواپیمایی معراج ) یکی از ایرلاین های ایرانی است این شرکت کمترین تاخیر و دیر کرد را در پروازهای داخلی و خارجی در بین ایرلاین های ایرانی دارد، علاوه بر این هواپیمایی معراج، رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی نیز هست. این ایرلاین در سال ۱۳۸۹ با اخذ مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس شد. دفتر اصلی معراج در تهران قرار گرفته است.

ایرلاین معراج به منظور توسعه برد پروازهای خود به دنبال خرید هواپیماهای جدید و تجهیز ناوگان هوایی است. قطب اصلی این ایرلاین، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی آن، فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. همچنین این ایرلاین دارای قطب پروازی بین المللی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز می باشد. 

آرم و لوگوی شرکت هواپیمایی معراج ترکیبی است از دایره با دو بال به صورت نمادین که به مفهوم پرواز می باشد. دایره ای که در لوگو می بینیم در ابتدا نقطه ‌ای گسترده شده است و نمادی از مفاهیمی همچون: حرکت، کمال و یکپارچگی است. البته می توان آن را نمادی از حرکت و توالی زمان و نشانه ای از آسمان و حرکت اجسام موجود در آسمان نیز در حول دایره ی در لوگو که می توانید نشان از دواری باشد نیز، به حساب آورد.

فلسفه ی استفاده از رنگ‌های آبی و قرمز نیز، نشان دهنده ی ترکیب رنگ سازمانی این شرکت هواپیمایی است. در واقع رنگ آبی لوگو، به معنای آرامش و لذت ‌بردن است، رنگ قرمز نمادی از زندگی است و جذب قدرت. همچنین از نظر روانشناسی رنگ قرمز، هیجان و انرژی مثبت را به افراد منتقل می‌کند.

دلیل انتخاب این لوگو برای شرکت هواپیمایی معراج این بوده است که این لوگو در نهایت می خواهد به مسافرانش، مفهومی از حرکت، آرامش، لذت بردن و انرژی مثبت به همراه هیجان را در پروازهایی که در این شرکت می شود، نشان دهد و  شعار این شرکت لذت پروازی مطمئن است در واقع روانشناسی این لوگو به ما می گوید که تمامی عناصرش به زبان سمبلیک می خواهد همین شعار را برای ما بازگو کند. 

در مقدمه به این مسئله اشاره کردیم که شرکت هواپیمایی معراج رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی است اما، قضیه از چه قرار است؟ در سال ۱۳۹۵، شرکت هواپیمایی معراج با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک و سیاسی دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه فعلی کشورمان، از سیدنی به تهران پرواز کرد و با مدت زمان ۱۷ ساعت رکورد طولانی ‌ترین پرواز ایرانی را به دست آورد. نکته ی دیگری که درباره ی این سفر جالب است این است که، این پرواز بدون توقف و سوخت گیری به صورت مستقیم از مبدا تا به مقصد انجام شد و رکورد پروازهای طولانی سابق را شکست.

شرکت هواپیمایی معراج

هواپیماها

مدل هواپیماها  فروند  تعداد گنجایش مسافر 
Airbus 300 – 600 2 266
Airbus 320 – 200 3 180
Airbus 319 – 100 2 138
Airbus 340 – 300 1 VIP
Airbus 321 – 200 1 VIP
Boeing 737 – 200 1 VIP

اطلاعات پروازهای شرکت هواپیمایی معراج

مسیرهای داخلی

شیراز – کرمانشاهان – کیش – مشهد – اصفهان – تبریز – تهران 

مسیرهای بین المللی

ازمیر – اسپارتا – نجف –  استانبول

لطفا،محل تبلیغ خود را انتخاب فرمایید

     هدرست      مانیتور      ساک دستی      مجله      لیوان کاغذی     اسباب بازی     هترک    میز پذیرایی    کارت پرواز     باندرول    بروشور و گیفت کارت